Śmierdziało spalinami w środku, więc mechanik wymienił podkładki pod wtryskami (to chyba typowa wada tych silników). Smrodu spalin już nie ma, za to samochód stracił moc. Dotychczas nie było żadnego problemu i poruszanie się nim sprawiało mi przyjemność. Teraz wszedł jakby w tryb eco i jest po prostu tragicznie. Dopóki nie zadziała turbo to po prostu samochód nie idzie.
No i teraz pytanie co to jest za problem? Wiem, że pewnie parę osób napisze, żeby sprawdzać wężyki, EGRy (o ile to cudo to ma)... no ale przecież przed naprawą było OK, a mechanika nie posądzam o jakaś fuszerkę.
Czy to możliwe, że jest coś nie tak z wtryskami? Jeśli tak to co, jeśli wcześniej było OK?
Co mogło się NAGLE z nimi uszkodzić?
Oprócz spadku mocy zauważyłem, że wzrosło spalanie, np. przy 120 pali mi 7 litrów.
Sprawdziłem też elastyczność i wg mnie coś jest nie tak.
Jeśli ktoś mógłby zrobić porównanie i podać u siebie.
4 bieg od 60 do 80 - 9,5 sekundy
5 bieg od 80 do 120 - 30 sekund.
Co to może być?
1.4 HDI brak mocy po wymianie podkładek pod wtryskami
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
![]() Uczy się jeździć ![]()
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54 Samochód: C2 Imię: Klaudia |
|
Cytuj |
![]() Wprawiony kierowca ![]()
Posty: 67
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 06:43 Samochód: c3 sensodrive Imię: Bożydar |
pewnie mechanik czyscicł końcówki , a lepiej tego nie robic
|
Cytuj |
![]() Uczy się jeździć ![]()
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54 Samochód: C2 Imię: Klaudia |
Zakładając, że nie jestem w stanie sprawdzić czy je czyścił czy też nie to jak mam sprawdzić, że to akurat końcówki?
I które z nich, wszystkie 4? Czy to na komputerze gdzieś wyjdzie? |
Cytuj |
zastanawiam sie dlaczego forumowicze w profilu wpisują imię np. Klaudia a potem piszą i odpowiadają w formie męskiej.
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka podłogi, gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: Ooo kurwa wstał..... ."
|
|
Cytuj |
Może... http://pl.wikipedia.org/wiki/Gender ![]() |
|
Cytuj |
no tak...... ![]() "Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka podłogi, gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: Ooo kurwa wstał..... ."
|
|
Cytuj |
![]() Uczy się jeździć ![]()
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54 Samochód: C2 Imię: Klaudia |
Czy mogę prosić o oczyszcenie wątku z tych ząśmiecających postów? Do rzeczy, podobno komputer wskazał lejące wtryski. Jak to możliwe zeby nie czyszczać końcowek uszkodzić całe wtryski? Co mam teraz robić? Kupować nowe, regenerować, czy wymieniac same końcówki? Co jest najrozsądniejsze. Chce jeździć, bo już wcześniej dużo rzeczy zrobiłem. |
Cytuj |
![]() Wprawiony kierowca ![]()
Posty: 67
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 06:43 Samochód: c3 sensodrive Imię: Bożydar |
gender to schorzenie, a co do wtrysków kup sprawne używki
|
Cytuj |
![]() Uczy się jeździć ![]()
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54 Samochód: C2 Imię: Klaudia |
A jak nie kupic kota w worku? przecież nie wiadomo w jakim stanie sa uzywane wtrsyki?
Na ogol gwarancja jest rozruchowa. A po regeneracji jest w miare pewnosc i 12 miesieczna gwarancja. |
Cytuj |
![]() Wprawiony kierowca ![]()
Posty: 67
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 06:43 Samochód: c3 sensodrive Imię: Bożydar |
zycze powodzenia z regeneracją
|
Cytuj |
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości