1.4 HDI brak mocy po wymianie podkładek pod wtryskami

Wszystkie sprawy dotyczące modelu Citroën C2.

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54

Samochód:
C2
Imię:
Klaudia
PostNapisane: 18 gru 2014, o 11:34
pardul napisał(a):zycze powodzenia z regeneracją


Ale może coś konkretniej?
Cytuj

Posty: 3
Dołączył(a): 16 paź 2014, o 12:49

Samochód:
C2
Imię:
Jacek
PostNapisane: 2 lut 2015, o 21:44
Mam podobny problem odnośnie mocy. Jaki jest numer/kod błędu odnośnie lejących wtrysków ?
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54

Samochód:
C2
Imię:
Klaudia
PostNapisane: 10 lut 2015, o 09:48
Podobno wtrysków nie sprawdzisz inaczej niż na stole pobierczym.
Komputer nic nie daje.
Objawy to problemy z zapalanie, trzęsący się silnik na luzie, większe spalanie, brak mocy.
W moim po wymianie uszczelek czyściłem jeszcze wtryski, wymieniłem na próbę turbinę, przepływomierz, wtryski, zaślepiłem EGR i nic... no może poza tym, że kosztowało mnie to już 2000 zł.
Cały zysk z użytkowania diesla diabli wzięli.
Szukam teraz dobrego specjalisty od 1.4 hdi w Warszawie, bo 2 serwisy sobie z tym nie radzą.
Sprawa się ciągnie 2 miesiąc. Samochód najchętniej bym sprzedał, ale poza silnikiem samochód jest bardzo doinwestowany.
Cytuj
Avatar użytkownika
Moderator
Moderator
Posty: 1954
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Samochód:
C-2 1.4pb 2004r.
C-3 1.1pb 2003r.
C-5 2.0 16v 2009r.
Imię:
Krzysztof
PostNapisane: 10 lut 2015, o 11:35
wtryskiwacze można sprawdzić za pomocą kompa bez ich demontażu. sprawdza się tzw. korekcję wtryskiwaczy i widać różnice pomiędzy nimi.

ps. miałem jednego diesla i był to mój ostatni diesel.
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka podłogi, gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: Ooo kurwa wstał..... ."
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54

Samochód:
C2
Imię:
Klaudia
PostNapisane: 10 lut 2015, o 11:56
I co widać na tej korekcji?
Co jak 3 sa na minusie a jeden na plusie?
Czy po wymianie wtrysków na nowe/używane trzeba coś programować?
Cytuj
Avatar użytkownika
Moderator
Moderator
Posty: 1954
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Samochód:
C-2 1.4pb 2004r.
C-3 1.1pb 2003r.
C-5 2.0 16v 2009r.
Imię:
Krzysztof
PostNapisane: 10 lut 2015, o 13:28
Tak należy dopisać wtryskiwacze.co do korekcji to widać różnice jeśli wtryskiwacz padl.
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka podłogi, gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: Ooo kurwa wstał..... ."
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54

Samochód:
C2
Imię:
Klaudia
PostNapisane: 10 lut 2015, o 16:04
Do czego dopisać te wtryskiwacze?
Jesteś pewien, ze trzeba je dopisać?
Cytuj
Avatar użytkownika
Moderator
Moderator
Posty: 1954
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Samochód:
C-2 1.4pb 2004r.
C-3 1.1pb 2003r.
C-5 2.0 16v 2009r.
Imię:
Krzysztof
PostNapisane: 10 lut 2015, o 16:27
jeśli róznica miedzy wtryskiwaczami jest wieksza niż 50% to należy je zregenerować. wtryski należy dopisać do ECU przepisac numery do kompa , lub po jakims czasie sam to zrobi. wtrysk powinien mieć ten sam numer inaczej można uwalic silnik.

dlaczego Ty myślisz ze to wina wtryskiwaczy ? pozostaje jeszcze caly układ paliwowy, pompa. Może problem tu lezy a nie we wtryskiwaczach ?? filtry kiedy były wymieniane ( podejrzewam że nie dawno ) .
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka podłogi, gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: Ooo kurwa wstał..... ."
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 10
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 12:54

Samochód:
C2
Imię:
Klaudia
PostNapisane: 11 lut 2015, o 09:14
Mój problem ma następującą historię.
1) W kabinie samochodu śmierdzi, najpierw ropą, potem spalinami. Samochód ma moc ( max 170 kmh, dobre przyspieszenie) i pali 4,6 litra ropy.
2) Przy okazji serwisu (olej, filtry itd) zostają wymienione podkładki pod wtryskami. Od tego momentu samochód traci moc.
3) Zostaje sprawdzona turbina, zawór EGR (zaślepienie), przepływomierz. Bez efektu - samochód dalej nie ma mocy. [Komputer wskazuje jeden błąd, zbyt niskie ciśnienie w dolocie turbiny]
4) Wtryski zostają wyjęte i oddane na sprawdzenie (3 są na minusie, jeden na plusie). Wtryski zostają oczyszczone na myjce ultradźwiękowej, gdyż jak twierdzi specjalista zostały zabrudzone przy wyjmowaniu.
5) Po włożeniu wtrysków do samochodu silnik jest wyraźnie żwawszy, ale ....
- nie jest już tak żwawy jak poprzednio (w dolnym zakresie i w górnym)
- spala 5,5 l/100 km
- trzęsie się na niskich obrotach
- przyspieszenie jest już znośne, ale nie jest tak dobrze jak na początku
- prędkość maksymalna 135 km/h
6) Zapada decyzja o zakupie nowych/używanych wtrysków, które to dają efekty:
- nie jest już tak żwawy jak poprzednio (w dolnym zakresie i w górnym)
- spala 5,8 l/100 km
- przyspieszenie jest już znośne, ale nie jest tak dobrze jak na początku
- prędkość maksymalna 140 km/h

No i teraz pytanie, co byś z tym zrobił dalej, bo mi koncepcje się skończyły.
Cytuj

Posty: 1
Dołączył(a): 3 mar 2015, o 02:33

Samochód:
c3 14hdi
Imię:
Mariusz
PostNapisane: 3 mar 2015, o 02:46
Mam to samo i też nie wiem co robić. Czy udało ci się to naprawić?
Cytuj
Poprzednia strona

Powrót do Citroën C2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości