Czy warto kupić C3?

Wszystkie sprawy dotyczące modeli Citroën: C3, C3 Plurier, C3 Picasso.

Samochód:
mazda 323C
Imię:
Magdalena
PostNapisane: 17 sty 2012, o 11:16
Witam zastanawiam się nad kupnem citroena C3 lub xsary II.
Proszę o opinie na temat C3.
Dziękuję.
Moderator
Moderator
Samochód:
C4 2.0 HDI
C3 1.4 HDI
Imię:
Tomasz
PostNapisane: 17 sty 2012, o 12:02
Nie wiem co chcesz usłyszeć? Ci co maja C3 bada je chwalić. Auto jak auto, awaryjność i techniczne sprawy są takie same jak w innych autach tego poziomu. Wszytko zależy od tego jaki egzemplarz uda sie kupić, w jakim stanie.
Ja nie mam doświadczenia z Xara II wiec nie porównam tych aut, ale C3 chyba jest nowsze.
Obrazek
Administrator
Administrator
Samochód:
C3 1.4l LPG 2003r.
Imię:
Szymon
PostNapisane: 18 sty 2012, o 10:03
Auto jest dobre - jak się nie psuje ;) a że każde auto się psuje, to i tak nic na to się nie poradzi ;)
Korzystajcie z załączników na forum, aby pliki nie ginęły w przyszłości w zewnętrznych serwisach!
Obrazek
LPG na Androidzie
Niedzielny kierowca
Niedzielny kierowca

Samochód:
c3 1.4 benz exclusive
Imię:
Emil
PostNapisane: 15 mar 2012, o 12:20
Chyba już minął ten mit, że francuskie auta są strasznie awaryjne. Moi rodzice mają Audi A6 1.8T 99r. i wsadzili już w niego tyle kasy, jak nie zawieszenie to inne rzeczy. Ja jestem zadowolony z naszej cytrynki. pozdrawiam
Wprawiony kierowca
Wprawiony kierowca

Imię:
Paweł
PostNapisane: 17 mar 2012, o 00:29
To tylko są mity, najśmieszniejsi są ludzie którzy rozsiewają je nie mając wcześniej do czynienia z Francuzami jak i autami na F Dzisiaj byłem w Citroenie, miałem ponad godzinę na obejrzenie sobie autek, powiem wam że jak do każdego zaglądałem to wewnątrz poezja no może za wyjątkiem C1 gdzie deska rozdzielcza ni w ząb mi się nie podoba.
Moderator
Moderator
Samochód:
C4 2.0 HDI
C3 1.4 HDI
Imię:
Tomasz
PostNapisane: 17 mar 2012, o 11:07
Bo C1 to z Citroena to ma tylko szewrony
Obrazek

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć

Samochód:
citroen c3
Imię: