Strona 1 z 1

C5 mk1 bsi com2000 problem

PostNapisane: 7 cze 2018, o 19:20
przez stabky
Witam. Mam problem z C5 MK1 2004 2.0 16v 136 km. Com2000 nie dostaje napięcia przez co nie działa i razem z nim radio oraz moduł zawieszenia (patrzone w lexii). Macie może jakieś schematy napięć wychodzących z BSI? Albo napięć idących do com2000? Nie wiem czemu mu się tak stało ale przez to również nie moge go odpalić bo cewka przy stacyjce nie czyta kluczyka. Równolegle z tym pojawił się błąd wskaźnika paliwa (przerwa) i oczywiście nie pokazuje poziomu paliwa w zbiorniku, macie jakieś teorie?
Pozdrawiam :D

PostNapisane: 7 cze 2018, o 19:52
przez stasio1500
Nie wiem czy przedlifta też dotyczy to... ale ja bym sprawdził moduł BSM pod maską. Przekaźnik któryś zapewne.

Re:

PostNapisane: 7 cze 2018, o 21:08
przez stabky
stasio1500 napisał(a):Nie wiem czy przedlifta też dotyczy to... ale ja bym sprawdził moduł BSM pod maską. Przekaźnik któryś zapewne.


A wiesz może skąd na szarą kostke w com2000 idzie napięcie? BSM, BSI? Z innnego miejsca?

PostNapisane: 8 cze 2018, o 04:36
przez stasio1500
A no właśnie z modułu BSM pod maską powinno iść. Chyba że przed_liftem było inaczej.
Objawy ewidentnie wskazują na jakiś przekaźnik w nim. (lub gdzieś w okolicach)Który po zapłonie się nie uaktywnia, lub też nie przewodzi prądu.
Pompa paliwa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu? Sprawdziłbym czy napięcie na bezpieczniku od pompy pojawia się po włączeniu zapłonu. Jeśli nie, mały mostek na próbę czy odpali bym zrobił. Bardzo możliwe że ożyje wszystko.

PostNapisane: 8 cze 2018, o 08:29
przez stabky
Dowiedziałem się, że napięcia idą z BSI. Pompa pracuję jak należy. Teraz pytanie ile na BSI wchodzi napięć i którego brakuję.

PostNapisane: 8 cze 2018, o 14:11
przez stasio1500
BSM moduł pod maską ja bym podejrzewał, a nie BSI w kabinie.
Problem o tyle dziwny bo mało spotykany w C5 przed liftem.

PostNapisane: 8 cze 2018, o 16:06
przez stabky
Tez podejrzewam BSM ale upewnie sie dopiero jak będę mial schematy i będę wiedział gdzie powinno iść napięcie.