C6 2.7 Hdi " Co jest grane "

Wszystkie sprawy dotyczące modelu Citroën C6.

Posty: 1
Dołączył(a): 26 wrz 2018, o 12:04

Samochód:
Citroen C6 2008 2.7 HDi
Imię:
Tomasz
PostNapisane: 26 wrz 2018, o 12:21
Witam moi drodzy !

Po krótce opiszę problem .

Zostaliśmy posiadaczami Citroena C6 2.7 Hdi
Auto przy zakupie miało wymienione dwie turbiny , dwa układy EGR wraz z Chłodniczkami oraz wstawioną nową chłodnicę .
Cały problem polegał na tym że przy silniku u dołu był bardzo duży wyciek płynu chłodniczego pod ciśnieniem okazało się że jest to plastikowy króciec który został wymieniony wraz z wężami .
Przed wymianą jak i po silnik chodzi równo , miał problemy z odpaleniem po przestanej nocy musiał kręcić około 10 sekund aby odpalić potem już normalnie oraz tracił bardzo dużo płynu jak domniemam ze względu na ten króciec ( sikało jak z węża ogrodowego )
Po odkręceniu zbiorniczka wyrównawczego w czasie działania silnika leci biały dymek który śmierdzi płynem chłodniczym.
Nie ma śladu mazi pod korkiem jak i na bagnecie , auto nie dymi na biało test chemiczny na sprawdzenie spalin w układzie wykonywałem sam zabarwia się z niebieskiego na kolor żółty.
Po wymianie króćca auto zapalone jak pochodzi 3-4 minut to tworzy się bardzo duże ciśnienie w zbiorniczku i chce go wystrzelić w powietrze jeśli odkręci się korek to woda potrafi lecieć parenaście centymetrów do góry .

Co może być na rzeczy ?

Proszę o radę i o pomoc z racji że mieszkamy w Niemczech jest tu bardzo mało kompetentnych osób które znają się na temacie .

Moje przypuszczenia są takie że może być uszkodzona uszczelka pod głowicą albo blok silnika...
Cytuj

Powrót do Citroën C6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości