Zakup C4

Chcesz kupić auto?? Nie wiesz jakie ?? Szukasz porad i opinii użytkowników?? Tutaj uzyskasz wiele cennych informacji.

Posty: 3
Dołączył(a): 3 paź 2017, o 11:38

Samochód:
Subaru
Imię:
Dorota
PostNapisane: 3 paź 2017, o 11:50
Muszę kupić drugie auto i wybór padł na C4 .Wiem że pośpiech nie jest wskazany przy zakupie ale auto jest potrzebne na tak zwane "już" . Co sądzicie o tym aucie ? Na co zwrócić uwagę?
https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c ... yJFn3.html
Cytuj

Kierowca zawodowy
Kierowca zawodowy
Posty: 382
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 09:01

Samochód:
Był C4 Coupé 1.6 16V
Jest C5 LF 2.0 16V LPG
Imię:
Piotr
PostNapisane: 3 paź 2017, o 14:14
Zobacz czy mieszalnik powietrza ciepło/zimno działa prawidłowo. Nie jest to drogie do zrobienia ale zawsze pretekst do zbicia ceny. C4 miały z tym problemy w wersji z klimatronikiem.
Zmień na zimne, poczekaj czy zmieni następnie na ciepłe i tak kilka razy.
Gaz niszczy silniki tym, którzy go nie mają :p
Cytuj

Posty: 3
Dołączył(a): 3 paź 2017, o 11:38

Samochód:
Subaru
Imię:
Dorota
PostNapisane: 6 paź 2017, o 15:51
Znalazłam C4 z dwu litrowym dieslem różnica w spalaniu będzie duża? Jak wygląda awaryjnosc tego silnika ?
Cytuj
Avatar użytkownika
Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 5
Dołączył(a): 15 lis 2017, o 20:15

Samochód:
BMW
Imię:
Przemysław
PostNapisane: 24 lis 2017, o 10:23
Nawet, jeżeli auto jest natychmiast potrzebne, nie oznacza to tego, że należy działać w pośpiechu. Wiem, że brzmi to dziwnie, ale taka jest prawda. Jeżeli chodzi o to na co należy zwrócić uwagę, trzeba zwrócić uwagę na wszystko.
Niezależnie od obrotu Ziemi wszyscy żyją w snach
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 7
Dołączył(a): 21 lis 2017, o 00:41

Samochód:
Citroen C4 by Loeb 2.0 177 KM
Citroen C5 (X7) 2.0 HDi 136 KM
Imię:
Marek
PostNapisane: 28 lis 2017, o 01:07
Witam,
jeśli temat aktualny to proszę - oryginalny Loeb z oznaczeniem nr 30 z 2006 roku z silnikiem 2.0 16V 177 KM, którym jeżdżę od prawie 4 lata. Auto nigdy mnie nie zawiodło, dlatego serdecznie polecam - link do ogłoszenia:

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c ... or=EREC-55

zachęcam do obejrzenia, gdyż naprawdę warto. Zapewniam że auto jest w pełni sprawne i jest to oryginalny Loeb oznaczony numerem 30 w najbardziej wyposażonej wersji, a co najważniejsze z najmocniejszym silnikiem 2.0 16V o mocy 177 KM (kod silnika: RFK - EW10J4S) - oferta nieaktualna

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 11 gru 2017, o 00:18 przez -=mac=-, łącznie edytowano 1 raz
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 8
Dołączył(a): 7 gru 2017, o 14:55

Samochód:
c3picasso
Imię:
Andrzej
PostNapisane: 8 gru 2017, o 12:47
Karmelek napisał(a):Znalazłam C4 z dwu litrowym dieslem różnica w spalaniu będzie duża? Jak wygląda awaryjnosc tego silnika ?


Ja bym brał od razu benzynę do zagazowania, mam w swojej cytrynie lpg optima i śmiga jak złoto za połowę tego co na PB, kupując diesla nie osiągniesz takiej oszczędności a pomijam już wyższe koszty eksploatacji w przypadku diesla i fakt że dieslem nie bardzo da się jeździć po mieście i na krótkich przebiegach, szkoda auta po prostu.
Cytuj

Posty: 1
Dołączył(a): 26 kwi 2018, o 16:42

Samochód:
c3
Imię:
Agnieszka
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 18:42
nie psuja sie silniki w c4 ?
Cytuj

Kierowca zawodowy
Kierowca zawodowy
Posty: 382
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 09:01

Samochód:
Był C4 Coupé 1.6 16V
Jest C5 LF 2.0 16V LPG
Imię:
Piotr
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 19:32
Zależy które i przy jakich przebiegach...
Benzynki 1.4 i 1.6 potrafią popuścić olej na zewnątrz przez uszczelkę głowicy... Aczkolwiek musi mieć już przebieg spory...
Uwaga na 1.6 THP odradzam stanowczo. Silnik 1.6VTi (120koni) też już tak trwały jak stary klasyczny 1.6 110 koni nie jest.
W samym 1.4 problemy może stworzyć KZFR Ale jakoś nie słyszałem aby ktoś narzekał.

2.0 To silnik legenda. Z początku produkcji zdarzały się silniki RFN które miały EGR Czasem bywały problemy z przepustnicą. Później wyparł go silnik RFJ bez EGR za to z KZFR (Bardzo udany)
Występował też 2.0 RFK 177 koni... (bez turbo taka moc to rzadkość w serii) Który jest takim pokazem możliwości.. Ogólnie też należy do udanych. Wszystkie 2.0 lubią przy pałowaniu łyknąć lekko oleju.
Silniki te jeśli mają wymieniane wszystko na czas (max 10 tyś km nie więcej) i odpowiedniej jakości olej (tylko i wyłącznie 5W40 najlepiej Total) można upalać, upalać i upalać.... I specjalnie sobie z tego nic nie robią.

Prawie wszystkie są idealne do LPG.(1.6THP nie)

Mówię oczywiście o silnikach z pierwszej generacji C4

Co do HDI nie wypowiem się.

Ogólnie o każdym silniku można by bardzo dużo napisać...
Gaz niszczy silniki tym, którzy go nie mają :p
Cytuj

Powrót do Poradnik kupującego

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości