Regulator ciśnienia paliwa w NFU (TU5JP4)

Dyskusja o wszelkiej maści częściach samochodowych.

Regulamin działu

Zakaz zamieszczania ogłoszeń Kupię/Sprzedam w tym dziale. Na forum jest osobny dział dotyczący Ogłoszeń.

Posty: 3
Dołączył(a): 22 cze 2017, o 21:00

Samochód:
C3 Pluriel
Imię:
Edyta
PostNapisane: 22 cze 2017, o 21:28
Witam.
Mam małe problemy z moją C3 - kicha, prycha i nie chce jechać...
Sprawdziliśmy z moim "mechanikiem" już świece i cewkę, filtry, (poprzedni właściciel wymienił nawet kompa, bsi), dzisiaj sprawdzone ciśnienie na listwie wtryskowej - jest 1,5 bar (z tego co zdążyliśmy się zorientować to powinno być powyżej 3bar).
I teraz tak - nie wiem czy jest uszkodzony regulator ciśnienia czy pompa paliwa w zbiorniku. O ile pompę wiem gdzie namierzyć to nie wiem gdzie się znajduje regulator ciśnienia. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć? Taki regulator do tego silnika to BOSCH 0 280 160 562. W sieci podają iż takowy występuje przy tym silniku. Taki regulator to koszt około 40PLN i wolałabym zacząć od jej sprawdzenia lub wymiany z uwagi iż jest tańsza niż pompa - tylko nie wiem gdzie jest...
Jest to benzyna 1.6 109KM.
Cytuj

Instruktor jazdy
Instruktor jazdy
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 16:33
Lokalizacja: Kielce
Samochód:
Citroen C2 VTR, 1.6B '03r
Imię:
Mateusz
PostNapisane: 23 cze 2017, o 16:10
Co prawda ostatnio przerabiałem temat u siebie ten sam silnik ale skończyło się na świecach i cewce.
Przy czym jest jedno ale....:
Nowa cewka kupiona w sklepie dawała taki sam efekt jak moja stara cewka, kicha prycha przeważnie przy przyśpieszaniu z od 1,5tyś obrotów do 2tyś.
Więc dorwałem cewkę od znajomego z auta i po problemie.
Morał dla potomnych nowa cewka nie zawsze jest sprawna :)
Cytuj

Instruktor jazdy
Instruktor jazdy
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 16:33
Lokalizacja: Kielce
Samochód:
Citroen C2 VTR, 1.6B '03r
Imię:
Mateusz
PostNapisane: 23 cze 2017, o 16:12
aaa i zapomniał bym, czasem kichał prychał jak miał wyższe obroty stałe ale prawie nieodczuwalnie.
Cytuj

Posty: 3
Dołączył(a): 22 cze 2017, o 21:00

Samochód:
C3 Pluriel
Imię:
Edyta
PostNapisane: 24 cze 2017, o 06:36
Cewki - to lotto i kwestia jak się trafi.
Cewka była podmieniana, ale była sadza na gumie osłaniającej trzon świecy i sprężynkę. Wyczyszczone. Przy uszkodzonej cewce były by jakieś błędy raczej. Tutaj wtryskiwacze się otwierają - ale nie dostaje silnik tyle paliwa ile powinien - co innego przy 1,5 bara a co innego przy 3,5 (pewnie dlatego głupieje). Błędów nie wyświetla, bo wszystkie parametry mieszczą się w normie.

Regulator jest w zbiorniku razem z pompą (chyba jest na powrocie) - jest w tym białym czymś razem z pływakiem.
Namierzone jest, na tygodniu będziemy wyciągać i sprawdzać.
Cytuj

Instruktor jazdy
Instruktor jazdy
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 16:33
Lokalizacja: Kielce
Samochód:
Citroen C2 VTR, 1.6B '03r
Imię:
Mateusz
PostNapisane: 24 cze 2017, o 11:14
Racja szukaj dziury w całym....

U mnie kichał prychal i zero błędów.
Cytuj

Powrót do Części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość