wodorowanie silnika

O wszystkim i o niczym.

Regulamin działu

Wątki w tym dziale mogą zakładać tylko osoby posiadające jakiekolwiek posty w działach związanych z motoryzacją.

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 7
Dołączył(a): 2 lut 2017, o 17:42

Samochód:
Peugeot Partner Tepee
Imię:
Sławomir
PostNapisane: 11 lip 2017, o 20:38
Polecam bo tanim kosztem można wrócić do parametrów fabrycznych
https://youtu.be/5CxRwOVlvZs
Cytuj

Niedzielny kierowca
Niedzielny kierowca
Posty: 24
Dołączył(a): 3 lip 2017, o 17:26

Samochód:
c5 tourner 2009 2.2hdi
Imię:
Daniel
PostNapisane: 11 lip 2017, o 22:52
Co daje wodorowanie ? I jaki jest koszt zabiegu.
Jak wpływa to na osprzęt silnika np turbiny wtryski przepływomierz zawory?
Ile czasu trwa zabieg?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 7
Dołączył(a): 2 lut 2017, o 17:42

Samochód:
Peugeot Partner Tepee
Imię:
Sławomir
PostNapisane: 12 lip 2017, o 18:28
Wodorowanie usuwa lub redukuje nagar w obiegu goracych spalin - nie działa na kolektor ssący tam jest za zimno .
Zawory i ich gniazda , końcówki wtrysków , turbina od strony spalin , zawór EGR, katalizator i DPF/FAP dla diesli to elementy na które działa pyroliza wywołana wodorowaniem.
Nie ma demontażu silnika , dolewania chemii, wymiany oleju po zabiegu , płukanek .
Wodorujemy tylko silniki sprawne mechanicznie cieknąca turbina , lejace wtryski czy niebieskie dymy z rury to mechanika.
Zabieg trwa od 1,5 do 2 godz na pracującym silniku .
Cytuj

Początkujący kierowca
Początkujący kierowca
Posty: 50
Dołączył(a): 15 paź 2016, o 07:32

Samochód:
C5 LF 2.0 16V _06'
Imię:
Dawid
PostNapisane: 15 lip 2017, o 08:09
Jaki jest tego koszt? Jakie sa korzysci a jakie zagrozenia ?

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 7
Dołączył(a): 2 lut 2017, o 17:42

Samochód:
Peugeot Partner Tepee
Imię:
Sławomir
PostNapisane: 15 lip 2017, o 12:05
U naszym warsztatcie w Warszawie 220 pln za 2 godz.
redukcja lub usunięcie nagary z zaworów i gniazd, końcówek wtrysków , turbiny od strony spalin , zawór EGR , katalizator i DPF/FAP
silnik musi być sprawny mechanicznie , zagrożeń nie stwierdzono kontak pod tel. 735400415
Cytuj

Początkujący kierowca
Początkujący kierowca
Posty: 50
Dołączył(a): 15 paź 2016, o 07:32

Samochód:
C5 LF 2.0 16V _06'
Imię:
Dawid
PostNapisane: 15 lip 2017, o 12:36
Czyli po takim zabiegu zanieczyszczenia zostaja usuniete z tych układów i nie trzeba np fapa juz czyscic ? Jaka jest skutecznosc ze cos nie zostanie i nie zatka wtryskow itp

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Cytuj

Uczy się jeździć
Uczy się jeździć
Posty: 7
Dołączył(a): 2 lut 2017, o 17:42

Samochód:
Peugeot Partner Tepee
Imię:
Sławomir
PostNapisane: 15 lip 2017, o 18:18
FAP/DPF musi mieć prawidłową różnicę ciśnień. 80/100 mbr i więcej świadczy że jest już zapchany masą krystaliczną i kończy swój żywot powyżej tych parametrów jeśli komputer jeszczce go wypala będze to robił często z mozliwością podnoszenia poziomu oleju spływająca ropą co zagraża turbinie. Przy prawidłowej różnicy ciśnień 10/20 mbr i sprawnemu układowi wypalania filtra ale przy braku spełnianaia warunków do jego czyszczenia / jazda po mieście / jesteśmy w stanie wypalić do "0".
W czasie wodorowania nagar zostaje rozbijany w "gaz- pył" i wydalany rurą wydechową, dlatego jesli silnik jest "zawalony " bo nie wymieniano oleju co 10 tyś km , bo lały wtryski przez jakiś okres , ciekła turbina lub uklad był nieszczelny dokonamy redukcji nie będzie usunięcia do "żywej blachy" . Czystość gwarantujemy przy wodorowaniu od nowości raz do roku dla sprawnego silnika.
Uzyskujemy dobre wyniki czyszczenia bo jednocześnie działamy na elementy od komory spalania po DPF/FAP . Same czyste zawory i ich gniazda podnoszą sprawność jednostki - moc , czysty EGR wyrówna pracę silnika , czyste końcówki wtrysków wyciszą silnik , czysta turbina zmniejszy turbo dziurę a zabieg jest wykonywany bez demontażu silnika i dolewania chemii.
Nie jesteśmy w paliwie i oleju dlatego przypominam jeśli wtryski padły to są do regeneracji lub wymiany , jeśli turbina cieknie to regeneracja lub wymiana . Jęsli będą pytania jestem do dyspozycji .

Poniżej linki do warsztatów partnerskich w samej Francji są adresy i telefony można pytać. Trochę jest tych warsztatów co wodorują .

http://www.flexfuel-company.com/carte-installateurs
https://www.carbon-cleaning.com/centres#France, Castelnau-de-Lévis, Francja
http://motor-clean.com/point-de-vente.php
http://www.decalamineur.com/centres-de-decalaminage
http://www.hydraxell.fr/centres.php
http://www.mecaclean.fr/carbon-green
http://www.dkboost.fr/centres-de-decalaminage-1.html
http://www.depollmoteurs.com/pages/gara ... cosysteme/
Cytuj

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości