C5 mk1 bsi com2000 problem

Wszystkie sprawy dotyczące modelu Citroën C5.

Posty: 4
Dołączył(a): 7 cze 2018, o 19:18

Samochód:
C5 MK1 2.0 16v LGP combi
Imię:
Konrad
PostNapisane: 7 cze 2018, o 19:20
Witam. Mam problem z C5 MK1 2004 2.0 16v 136 km. Com2000 nie dostaje napięcia przez co nie działa i razem z nim radio oraz moduł zawieszenia (patrzone w lexii). Macie może jakieś schematy napięć wychodzących z BSI? Albo napięć idących do com2000? Nie wiem czemu mu się tak stało ale przez to również nie moge go odpalić bo cewka przy stacyjce nie czyta kluczyka. Równolegle z tym pojawił się błąd wskaźnika paliwa (przerwa) i oczywiście nie pokazuje poziomu paliwa w zbiorniku, macie jakieś teorie?
Pozdrawiam :D
Cytuj

Kierowca zawodowy
Kierowca zawodowy
Posty: 382
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 09:01

Samochód:
Był C4 Coupé 1.6 16V
Jest C5 LF 2.0 16V LPG
Imię:
Piotr
PostNapisane: 7 cze 2018, o 19:52
Nie wiem czy przedlifta też dotyczy to... ale ja bym sprawdził moduł BSM pod maską. Przekaźnik któryś zapewne.
Gaz niszczy silniki tym, którzy go nie mają :p
Cytuj

Posty: 4
Dołączył(a): 7 cze 2018, o 19:18

Samochód:
C5 MK1 2.0 16v LGP combi
Imię:
Konrad
PostNapisane: 7 cze 2018, o 21:08
stasio1500 napisał(a):Nie wiem czy przedlifta też dotyczy to... ale ja bym sprawdził moduł BSM pod maską. Przekaźnik któryś zapewne.


A wiesz może skąd na szarą kostke w com2000 idzie napięcie? BSM, BSI? Z innnego miejsca?
Cytuj

Kierowca zawodowy
Kierowca zawodowy
Posty: 382
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 09:01

Samochód:
Był C4 Coupé 1.6 16V
Jest C5 LF 2.0 16V LPG
Imię:
Piotr
PostNapisane: 8 cze 2018, o 04:36
A no właśnie z modułu BSM pod maską powinno iść. Chyba że przed_liftem było inaczej.
Objawy ewidentnie wskazują na jakiś przekaźnik w nim. (lub gdzieś w okolicach)Który po zapłonie się nie uaktywnia, lub też nie przewodzi prądu.
Pompa paliwa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu? Sprawdziłbym czy napięcie na bezpieczniku od pompy pojawia się po włączeniu zapłonu. Jeśli nie, mały mostek na próbę czy odpali bym zrobił. Bardzo możliwe że ożyje wszystko.
Gaz niszczy silniki tym, którzy go nie mają :p
Cytuj

Posty: 4
Dołączył(a): 7 cze 2018, o 19:18

Samochód:
C5 MK1 2.0 16v LGP combi
Imię:
Konrad
PostNapisane: 8 cze 2018, o 08:29
Dowiedziałem się, że napięcia idą z BSI. Pompa pracuję jak należy. Teraz pytanie ile na BSI wchodzi napięć i którego brakuję.
Cytuj

Kierowca zawodowy
Kierowca zawodowy
Posty: 382
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 09:01

Samochód:
Był C4 Coupé 1.6 16V
Jest C5 LF 2.0 16V LPG
Imię:
Piotr
PostNapisane: 8 cze 2018, o 14:11
BSM moduł pod maską ja bym podejrzewał, a nie BSI w kabinie.
Problem o tyle dziwny bo mało spotykany w C5 przed liftem.
Gaz niszczy silniki tym, którzy go nie mają :p
Cytuj

Posty: 4
Dołączył(a): 7 cze 2018, o 19:18

Samochód:
C5 MK1 2.0 16v LGP combi
Imię:
Konrad
PostNapisane: 8 cze 2018, o 16:06
Tez podejrzewam BSM ale upewnie sie dopiero jak będę mial schematy i będę wiedział gdzie powinno iść napięcie.
Cytuj

Powrót do Citroën C5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości